Dag 1 - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Géke - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Géke - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Géke

27 Januari 2014 | Gambia, Sere Kunda

Een turbulente dag. Vroeg op, om 3.30 u staat de wekker. Om 4 u in de auto op weg naar Schiphol. Om 7.45 u staat het vertrek gepland. Gelukkig niet veel vertraging, maar onderweg horen we dat een tussenstop in Faro gemaakt moet worden. In Banjul is geen brandstof voor de terugreis... Helaas levert dat 1,5 uur vertraging op. En de wind levert ook letterlijk turbulentie op... af en toe het gevoel dat we op zee zitten... Maar de aankomst maakt veel goed. Ik wordt opgewacht door de vader van één van de door ons gesponsorde kinderen. Hij werkt bij de paspoortcontrole en helpt mij er vlot doorheen, om de wachtende rij heen... En dat hij bij mij staat bij de bagageband houdt opdringerige bagagedragers op afstand, ook wel handig... Hij begeleidt mij nog door de laatste controle en levert mij snel af bij Amadou die mij komt ophalen met Muhammed onze taxi chauffeur de komende 2 weken. Ik ken Muhammed van eerdere bezoeken en hij wil ons graag de komende 2 weken heen en weer rijden, uiteraard.... Hij levert mij snel af in het hotel, waar het inmiddels een beetje als thuiskomen voelt... fijn om iedereen weer te zien! Veel knuffels en veel handen schudden. Daarna relaxen. Het was een lange dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Géke

In willekeurige volgorde: -Schippersvrouw/stuurman in de binnenvaart -Verzorgende D in de thuiszorg -Voorzitter/projectleider bij stichting 4Gambia -Moeder van 3 jongens

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 11104

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 22 Oktober 2014

Gambia, oktober 2014

27 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Gambia, januari/februari 2014

Landen bezocht: