Dag 7 - Reisverslag uit Serekunda, Gambia van Géke - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Serekunda, Gambia van Géke - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Géke

02 Februari 2014 | Gambia, Serekunda

Vandaag is zondag. Chauffeur Muhammed komt mij vandaag om 9.30 u ophalen voor een bezoek aan de kerk in Fajara. Hij weet nog precies waar hij mij verleden jaar op zondag naar toe bracht en inderdaad zet hij mij op dezelfde plek af. Ik ben licht verbaasd.... ;)
Jawara wacht mij op en samen lopen we naar de Omega-kerk. Hij is blij me weer te zien, laat me kennismaken met een aantal anderen en als het bijna 10 uur is nemen we plaats in de grote kerkruimte. Ik zie mensen waar ik verleden jaar mee kennis heb gemaakt. Zij maakten mij toen wegwijs, en zijn verrast mij ook nu weer te zien. De dienst duurt zo'n 2 uur en is volledig in het engels. We zingen liederen vanaf een beamer, sommige liederen hebben een bekende melodie, die zingen dus makkelijk mee. Ik vind het heerlijk, een rustpunt tijdens mijn drukke programma. Na de dienst ga ik op bezoek bij een vriend. Het is een relaxte dag, zoals de zondag ook bedoeld is...

  • 23 Februari 2014 - 09:58

    Marian:

    Goed om te lezen dat je ook aan een time out hebt gedacht en ervan hebt genoten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Géke

In willekeurige volgorde: -Schippersvrouw/stuurman in de binnenvaart -Verzorgende D in de thuiszorg -Voorzitter/projectleider bij stichting 4Gambia -Moeder van 3 jongens

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 11105

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 22 Oktober 2014

Gambia, oktober 2014

27 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Gambia, januari/februari 2014

Landen bezocht: